Kalite Politikası

Müşteri odaklılık

Müşteri ürünleri ve hizmetleri ve ayrıca bir markadan beklediği kaliteyi belirlemektedir.

Kalite sorumluluğu

Kalite her bir çalışanın görevi ve hedefidir.Yönetici personel çalışanlar için rol model teşkil etmektedir.

Sürekli iyileşme

Mevcut prosesler, karlı bir büyüme sağlamak için sürekli ölçülüp iyileştirilmektedir. Bu ölçülebilir proseslere dayanarak ve 6 Sigma yöntemleri uygulanarak gerçekleştirilmektedir.

Çalışanlar

Çalışanlar görevlerini etkili ve verimli yerine getirmek için yetkilendirilmektedir. Bu organizasyon gelişimini müşteriye özel çözümler sunan bir partner olma yolunda desteklemektedir (sunucu ve hizmet veren sistemi)

Kalite yönetimi

İçerisinde sürdürülebilirlik unsurları önemli rol oynamaktadır. Bu nedenle yönetim sistemimiz ISO 9001 ve ISO 14001 temellerine göre yapılandırılmıştır. Burada hedefimiz,müşterilerimize yüksek kaliteli çevre dostu ürünler ayrıca etkin servis ile uzun süre kendimize bağlamaktır.

Şirket sorumluluğu

Vaillant Group, ürünlerinin geliştirilmesi ve üretilmesi sırasında kaynakları ve çevreyi sorumluluk bilinciyle ele almakla yükümlüdür.Kalite politikası ve kalite hedefleri yönetim gözden geçirmelerinde kontrol edilmektedir.