Superbrands

Superbrands

Dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren bağımsız marka değerlendirme şirketi "Superbrands International" 1990 yılında markalaşmanın önemini ortaya koymak amacıyla İngiltere'de kurulmuştur.

Superbrands Organizasyonu'nun yaptırdığı "Süper Markalar-Superbrands" isimli araştırma sonucunda, her ülkede seçici kurul tarafından en beğenilen ve başarılı markalar seçilmekte ve bu markalar superbrands üyesi olmaktadır. 2005 yılında Türkiye'de yapılan araştırma sonucunda, Demirdöküm seçici kurul tarafından Türkiye'nin Super markalarından biri seçilmiştir. Kendi sektöründe Superbrand belgeli tek Türk markası olan DemirDöküm, sadece 89 firmanın girebildiği "Süper Markalar-Superbrands" listesinde yer alarak başarı halkasına yeni bir zincir daha eklemiştir.

Türkiye'deki 5.000 markanın değerlendirmeye alındığı araştırmada, listenin ön sıralarında yer alabilmek için;"tüketici tarafından markaya duyulan güven", "verdiği sözleri yerine getirmek", "alanında uzman olmak", "eski ve köklü bir marka olmak" gibi kriterler aranıyor.

Reklam dünyası, şirket yöneticileri, akademik çevreden marka konumuna destek veren, büyük katkılar sağlayan isimlerden ve medya dünyasından oluşan bir jürinin bulunduğu Superbrands araştırması sonucunda, sektöründe 52.yılını kutlayan tek Türk markası DemirDöküm, listede yer alarak, ısıtma-soğutma sektöründeki liderliğini pekiştirmiştir.